Administration af cookies
Spartoo anvender nødvendige cookies til hjemmesidens funktionaliteter samt til tilpasning af indhold og analyse af trafik. Vores partnere anvender cookies til visning af personligt tilpassede reklamer ud fra din browser-historik og din profil. Hvis du klikker på ”accepter alle” nedenfor, kan du til enhver tid ændre dine valg på din kundekonto. Hvis du klikker på ”afvis alle” vil kun strengt nødvendige cookies for hjemmesidens funktionaliteter blive anvendt.
Gratis Fragt og Retur
Spartoo
konto
favoritter
0 kurv
Menu

OSS: Ofte stillede spørgsmål

Hvordan bestiller man?

Spartoo.dk giver dig forskellige muligheder for at finde den model, du er interesseret i:
    Du kan enten indtaste modelnavn eller mærke i søgefeltet eller filtrere efter farve, størrelse, pris osv.
  • Søg på forskellige måder:
    Tag et kig på vores universer og opdag nye mærker, der passer til din stil.
    Vælg dit favoritmærke og find nyheder og de aktuelle "hotte" modeller på de forskellige mærkers egne side.
  • De 5 mest solgte:
    Du kan se de 5 mest solgte produkter hos Spartoo.dk fra hvert univers og fra hvert mærke. Har du fundet din vare? Så vælg din størrelse på produktbeskrivelsen og klik på "Tilføj" for at lægge varen i kurven. Når du er færdig med at shoppe klikker du på "Bestil" og kommer til de 4 punkter på betalingssiden:
    Hvis du ikke er logget ind, vil du blive bedt om at logge ind med din e-mailadresse og din adgangskode. Hvis du ikke har en kundekonto, bliver du bedt om at oprette den.
    Information om levering: Se indholdet af af din bestilling, samt din leveringsadresse.
    Information om betaling: Vælg din betalings- og leveringsmetode.
    Dit køb er nu gennemført. Du vil snarest modtage en e-mail med din bestillingsnummer og oversigt over din bestilling.
  • Fandt du et svar på dit spørgsmål?

Hvordan ved jeg om min bestilling er registreret?

Når du har godkendt din bestilling sender Spartoo.dk dig en e-mail med bekræftelse af din bestilling og dit ordrenummer. Du kan til enhver tid følge din bestilling ved at logge ind på din kundekonto på Spartoo.dk og klikke på Mine bestillinger. Du modtager løbende informationer omkring din bestilling via e-mail.
Fandt du et svar på dit spørgsmål?

Hvordan kan jeg ændre eller annullere min bestilling?

For at ændre eller annullere din ordre skal du klikke på dette link. Du kan ændre din leveringsadresse, størrelsen på dine varer eller annullere din ordre, hvis status på ordren er: afventer pakning. Hvis din bestilling allerede er afsendt er det ikke længere muligt at foretage ændringer eller annullere bestillingen.
Vi minder om at du har mulighed for at benytte dig af din fortrydelsesret for alle varer købt hos SPARTOO, se venligst de generelle købsvilkår for yderligere information om fortrydelsesret.
Fandt du et svar på dit spørgsmål?

Hvor lang tid tager leveringen, og hvad koster det?

Leveringstiden og -prisen er betinget af, hvilken leveringsmetode du vælger til din bestilling. De angivne leveringsfrister regnes i hverdage (lørdag, søndag og helligdage medregnes ikke i leveringstiden). Ved uforudsete hændelser og force majeur kan Spartoo ikke holdes ansvarlig for forsinkelser.

Nedenstående information gælder for alle varer købt hos Spartoo undtagen produkter markeret "partnerprodukt"
"Partnerprodukterne" har særlige betingelser for levering og retur (betingelserne er angivet på hvert enkelt produkt).

1.Danmark

Levering med Postnord til dit lokale posthus, postbutik eller døgnpost
Leveringstid: 6 hverdage
Pris: Gratis ved køb for minimum 200 kr. Ved køb for under 200 kr. tillægges 29 kr. i porto.

Levering hjem til dig med Postnord
Leveringstid: 6 hverdage Pris: Ved køb for minimum 300 kr. er der gratis levering. Ved køb for under 300 kr. tillægges 89 kr. i porto.

Standardleverance med UPS
Leveringstid: 5 hverdage (den generelt konstaterede leveringstid)
Pris: 89 kroner

Ekspresleverance med UPS
Leveringsfristen for UPS Express er beregnet på basis af den adresse du har angivet på betalingssiden, da du bestilte. Den generelt konstaterede leveringstid er mellem 1 og 3 hverdage.
Pris: 119 kroner

2. Grønland og Færøerne.

Levering til adressen med Tele-Post / Posta
Leveringstid: Ca. 3 uger (den generelt konstaterede leveringstid). Denne leveringstid tager ikke højde for en eventuel forsinkelse i forbindelse med toldbehandlingen af dine varer.
Pris: Gratis ved køb for minimum 400 kr. Ved køb for under 400 kr. tillægges 79.99 kr. i porto.
Fandt du et svar på dit spørgsmål?

Kan jeg bede om levering til en anden adresse end min hjemmeadresse?

Nedenstående information gælder for alle varer købt hos Spartoo undtagen produkter markeret "partnerprodukt"
"Partnerprodukterne" har særlige betingelser for levering og retur (betingelserne er angivet på hvert enkelt produkt).
Hos Spartoo.dk har du flere muligheder for at få leveret andre steder end på din hjemmeadresse.
  • Med Postnord (Hjem til mig) og UPS kan du få leveret på din arbejdsplads eller hos dine venner.
  • Med Postnord (Afhentning på posthuset) kan du få leveret til det lokale posthus. På den måde kan du hente pakken i postbutikken, på posthuset eller i en pakkeboks nær din adresse eller din arbejdsplads.
  • Fandt du et svar på dit spørgsmål?

    Hvordan kan jeg følge min pakke?

    Når din ordre er afsendt , sender Spartoo dig en e-mail med et link til UPS eller Postnords hjemmeside, så du kan tracke din pakke.
    Når du klikker på linket, bliver du automatisk sendt videre til det relevante tracking-system, hvor du kan se, hvor pakken befinder sig.
    Fandt du et svar på dit spørgsmål?

    Jeg har ikke modtaget min pakke. Hvad skal jeg gøre?

    Alle pakker sendt fra Spartoo.dk har et trackingnummer, så man kan følge pakken. Spartoo.dk sender dig en tracking, når pakken er sendt, og du kan følge pakken. Det første skridt for at vide, hvordan det går med din levering, er at informere dig selv om, hvor din pakke befinder sig, ved hjælp af det link, som Spartoo.dk stiller til rådighed.

    - Såfremt din pakke er ved at blive leveret, og den maksimale leveringstid, som Spartoo.dk har oplyst, ikke er overskredet, opfordrer vi dig til at vente indtil din ordre er leveret. Bemærk, at hvis din pakke er angivet som værende afventende på posthuset eller tilgængelig på relæpunktet, er det vigtigt, at du henter din pakke på udleveringsstedet.

    -Hvis din pakke er afsendt og leveringsfristen ikke er overskredet, bedes du afvente pakken. Vær opmærksom på at du skal hente pakken på posthuset, i postbutikken eller i pakkeboksen, hvis du har valgt fragtfri levering.

    - Hvis din pakke ikke vises under leveringen, eller hvis den maksimale leveringstid, som Spartoo.dk har oplyst, er overskredet, opfordrer vi dig til at kontakte vores kundeservice.
    Fandt du et svar på dit spørgsmål?

    Hvilke lande leverer Spartoo.dk til?

    Liste over lande vi leverer til
    • Danmark
    • Grønland
    • Færøerne
    Fandt du et svar på dit spørgsmål?

    Hvad er en kundekonto hos Spartoo.dk?

    • Du kan finde alle de nødvendige oplysninger angående din bestilling på din Spartoo-kundekonto. Du kan frit ændre dine personlige oplysninger på din kundekonto eller bede om at få dem slettet ved at sende en e-mail til cnil@spartoo.com.
    • Log ind på din kundekonto når du vil:
      Tjekke eller ændre dine personlige oplysninger
      Tjekke og ændre din leveringsadresse

      Ændre din adgangskode
      Tilmelde dig vores newsletter
      Følge udviklingen af din Sponsorkonto
      Se status på dine gavekort og tilgodehavende
    • På din kundekonto hos Spartoo.dk kan du også følge dine bestillinger og dine returvarer.
    • Du kan ligeledes sponsorere dine venner, give produktanmeldelser etc...
    Fandt du et svar på dit spørgsmål?

    Hvordan opretter jeg en kundekonto hos Spartoo.dk?

    For at oprette en kundekonto skal du:
    Klikke på rubrikken Min konto, som du finder øverst til højre på hjemmesiden. Udfyld derefter formularen "Jeg er ny kunde, jeg opretter min konto". Hvis du har problemer med at oprette din kundekonto, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.
    Fandt du et svar på dit spørgsmål?

    Hvad gør jeg, hvis jeg glemmer min e-mail eller min adgangskode?

    Hvis du har glemt din adgangskode, skal du klikke på «Min konto» øverst til højre på hjemmesiden og derefter klikke på Har du glemt din adgangskode?. Du modtager derefter en automatisk e-mail med et link til oprettelse af en ny adgangskode.
    Fandt du et svar på dit spørgsmål?

    Hvordan kan jeg komme i kontakt med jer?

    Har du spørgsmål eller brug for hjælp? Så er Spartoo.dk's kundeservice klar til at hjælpe.
    • Kundeservice svarer på dine spørgsmål på tlf. 89 87 09 60 (samtaleafgift svarende til et lokalt opkald) mandag til fredag fra kl. 08:30-16:30.
    • Du kan også kontakte os ved at klikke på Hjælp og skrive en besked.
    Fandt du et svar på dit spørgsmål?

    Garanteret laveste pris

    Hvis du har købt et produkt på vores hjemmeside og finder den tilsvarende vare inklusiv fragt til en lavere pris på en anden dansk hjemmeside med online betalingssystem, refunderer SPARTOO 2 gange prisdifferencen.
    • Tilbagebetaling af prisdifferencen kræver, at følgende betingelser er opfyldt:
      - Den angivne lavere pris skal være inklusive leveringsomkostninger,
      - Den angivne lavere pris må ikke være en tilbudspris.
      - Leveringsbetingelserne skal være identiske (varen skal være på lager, ekspedition senest dagen efter bestilling, mulighed for gratis fragt),
      - Varen skal være identisk, dvs. ny, samme mærke, model, materiale og farve,
      - Varen skal være på lager på den anden hjemmeside i samme størrelse og farve, som den købte vare,
      - Prisen skal være angivet i danske kroner,
      - Betaling skal ske via et online-betalingssystem,
      - Tilbuddet gælder en gang pr. person og 1 gang pr. vare købt hos Spartoo.dk

      Følgende er ikke dækket af prisgarantien:
      - produkter på tilbud eller udsalg
      - produkter købt på auktionshjemmesider, tilbudssider, prissammenligningssider eller sider med privat salg
      - produkter solgt eller sendt fra en af vores samarbejdspartnere
      - varer leveret uden for Danmark

      Betingelser for at prisgarantien træder i kraft
      Kunden skal inden for 5 dage efter sit køb kontakte kundeservice hos Spartoo.dk via kontaktformularen og gøre følgende:
      - oplyse bestillingsnummer hos Spartoo
      - indsætte et link til varen på den anden hjemmeside, hvor varen er billigere samt linket til produktet på vores hjemmeside.
      Hvis samtlige ovenstående betingelser er overholdt, og den lovmæssige fortrydelsesfrist er udløbet, og hvis du bekræftet at du vilt beholde den pågældende vare, forpligter Spartoo.dk sig til at refundere et beløb svarende til 2 gange prisdifferencen.
      Refunderingen vil blive udbetalt via din kundekonto ved brug af en af Spartoo valgt betalingsmetode. Udbetalingen vil ske inden for 30 dage.

      Fandt du et svar på dit spørgsmål?

    Hvordan kan jeg sponsorere min venner?

    Hvis du vil sponsorere dine venner, skal de blot oplyse din e-mailadresse, når de opretter en kundekonto på Spartoo.dk. Du kan også spørge dine venner, om du må sponsore dem ved at udfylde formularen under rubrikken Sponsorering øverst i højre hjørne.
    Første gang din ven bestiller, optjener du 75 kr. Bestillinger på over 375 kroner vil blive medregnet efter en valideringsperiode på 30 dage, hvis ingen af de bestilte produkter returneres. Den ven, du sponsorer optjener også 75 kr. efter sin første bestilling.
    Du kan sponsorere op til 100 venner og tjene op til 7500 kr.Din indtjening bliver udbetalt i form af rabatkuponer, der er gyldige i 1 år. Du kan samle din indtjening og bede om at få udstedt en rabatkupon, når du har optjent minimum 150 kr.
    Fandt du et svar på dit spørgsmål?

    Hvordan virker bonusprogrammet?

    Du optjener bonuspoint, hver gang du bestiller på SPARTOO.DK .
    Køb for 4 kroner = 1 bonuspoint
    100 points giver 8 kroner i rabat
    Det nøjagtige antal bonuspoint for en vare er angivet på varebeskrivelsen. Du indtjener bonuspoint på alle dine indkøb!

    Bonuspointene bliver sat ind på din kundekonto 30 dage efter din bestilling, med mindre du har sendt varerne retur. Du kan til enhver tid tjekke dit samlede antal point. Du skal blot logge ind ved at klikke på Min Konto øverst i højre side. Dine bonuspoints er gyldige i 12 måneder.

    Når du har optjent minimum 500 point, kan du få dem konverteret til et gavekort. Du vil derefter kunne benytte gavekortet ved din næste bestilling.
    Fandt du et svar på dit spørgsmål?

    Kan jeg gemme de varer, jeg lægger i min kurv?

    Har du fundet det du søger, men er ikke klar til at bestille endnu? Det er ikke noget problem. Hvis produktet stadig er på lager, ligger varen i din kurv næste gang du logger ind på siden.
    Fandt du et svar på dit spørgsmål?

    Spartoo Premium Service

    SPARTOO.DK tilbyder alle kunder at oprette et abonnement på Service Premium.
    Service Premium er et betalt abonnement, der gælder i 12 måneder. Hvis du ønsker at fortsætte med at nyde godt af fordelene ved dette abonnement efter 12 måneder, kan abonnementet fornys ved at betale et nyt abonnement.
    Spartoo Premium gælder ikke på produkter, der er markeret "Partnerprodukt".

    Fordelene ved Spartoo Premium er:

    • Danmark :

    - 10 % rabat på ikke nedsatte varer. .
    - 5% ekstra rabat på udsalgsvarer i udsalgsperioderne.
    - Gratis levering med UPS Express næste hverdag for bestillinger foretaget inden kl. 17.
    - Eksklusive tilbud: ekstra rabatter på dage, der er forbeholdt Premium-kunder.

    • Grønland og Færøerne:

    - 10 % rabat på ikke nedsatte varer.
    - 5% ekstra rabat på udsalgsvarer i udsalgsperioderne.

    • Betingelser for rabatterne:

    - Betingelser for de 10% rabat: Rabatten kan ikke kombineres med andre rabatter eller bruges på nedsatte varer (for detaljeret information henvises til "*Betingelser for de aktuelle tilbud" på hjemmesiden). Rabatten bliver kun fratrukket varer, der ikke er sat ned på hjemmesiden.

    - Betingelser for de 5% rabat: Rabatten kan bruges til udsalgsvarer i udsalgsperioderne. Den kan ikke kombineres med andre tilbud eller varer, der er sat ned uden for udsalgsperioderne. Den kan udelukkende bruges til udsalgsvarer.

    Fandt du et svar på dit spørgsmål?

    Hvor kan jeg finde tekniske informationer om et produkt?

    Når du navigerer rundt på hjemmesiden, kan du klikke på det produkt, du er interesseret i og se modellen i 3D. Du kan også se beskrivelse og varedeklaration på modellen.
    Fandt du et svar på dit spørgsmål?

    Hvordan ved jeg, om varen er på lager?

    De produkter, du kan se på Spartoo.dk, er det vi har på lager. Det kan dog ske, at den model, du er interesseret i, er udsolgt i netop din størrelse. Vi har kun de størrelser på lager, som vises i rullemenuen. Hvis du ikke kan se din størrelse, kan du ved at klikke på "Min størrelse" bede om at få besked, hvis modellen kommer på lager igen i din størrelse. Så giver vi dig besked via e-mail.
    Fandt du et svar på dit spørgsmål?

    Hvad tilbyder Spartoo.dk?

    Spartoo.dk har et stort udvalg af anerkendte og populære mærker. Vores mål er altid at kunne tilbyde de mærker og skomodeller, der er på mode; blandt andet sneakers, ballerinaer, mokkasiner, derby, sandaler, støvler, ja endda hjemmesko!!
    Fandt du et svar på dit spørgsmål?

    Hvilke betalingsmetoder er der?

    Vælg din betalingsmetode under punktet "Betalingsmetode", når du bestiller. Du kan vælge mellem følgende betalingsmetoder hos Spartoo.dk:
    • Betaling med VISA eller MASTERCARD
    • Betaling med Paypal
    • Faktura / Klarna
    • Betaling ved levering med UPS
    • Betaling med Spartoo gavekort
    Fandt du et svar på dit spørgsmål?

    Er min betaling på internettet beskyttet?

    Når du handler hos Spartoo.dk, er du garanteret maksimal betalingssikkerhed. Spartoo.dk går meget op i sikker betaling på internettet. Dine betalingsinformationer bliver sendt til vores server i krypteret form via SSL (Secure Socket Layer) og videregives til vores bank CIC via et helt igennem sikkert system. De bliver på ingen måde gemt.
    Fandt du et svar på dit spørgsmål?

    Hvordan kan jeg bruge mit gavekort eller min rabatkupon til Spartoo.dk?

    Brug din rabatkode eller dit gavekort i 3 etaper ved dit næste køb:
    • Find dine varer og læg dem i din kurv
    • Tryk på "Bestil"
    • På betalingssiden skal du vælge eller indtaste koden til din rabatkupon eller dit gavekort i punkt 1.
    Hvis beløbet på dit gavekort overstiger beløbet på din bestilling, bliver det resterende beløb sat ind på din kundekonto. Det vil automatisk blive tilbudt dig, når du afgiver en fremtidig ordre på« betaling ».
    Hvis beløbet på dit gavekort er lavere end prisen på din bestilling, bedes du betale det resterende beløb med betalingskort.
    Fandt du et svar på dit spørgsmål?

    Min rabatkode virker ikke, hvad gør jeg?

    Husk at tjekke gyldighedsdatoen på din rabatkode:
    • Rabatkuponerne gælder i 3 måneder.
    • Gavekortene gælder i 1 år.
    • Vær opmærksom på, om du har indtastet rabatkoden korrekt.
    • Hvis din rabatkode er godkendt, vil du se en bekræftende besked i feltet.
    • Rabatkuponerne kan ikke lægges sammen. Selvom du har flere rabatkuponer, kan du kun bruge én pr. bestilling.
    Fandt du et svar på dit spørgsmål?

    Fandt du et svar på dit spørgsmål?

    Er moms inkluderet i prisen?

  • Til Danmark er momsen inkluderet i priserne hos Spartoo.dk
  • Til Grønland og Færøerne er priserne i kroner uden moms. Spartoo.dk refunderer ikke fælleseuropæisk moms og afgifter ved levering til Grønland og Færøerne. For yderligere information henvises til de generelle: købsvilkår
  • Fandt du et svar på dit spørgsmål?

    Hvad er betingelserne for at returnere en vare?

    Nedenstående information gælder for alle varer købt hos Spartoo undtagen produkter markeret "partnerprodukt"
    "Partnerprodukterne" har særlige betingelser for levering og retur (betingelserne er angivet på hvert enkelt produkt).

    Alle varer købt hos Spartoo.dk kan byttes eller returneres mod refundering. For at kunne bytte eller få pengene refunderet skal følgende være opfyldt:
    - Varen må ikke være brugt udendørs. Varen skal være i ny stand
    - Varen skal returneres i originalemballage, der skal være i god stand uden tape og beskyttet af en anden kasse under forsendelsen.
    - Den skal returneres inden for 30 dage efter modtagelse af varen
    - Det er vigtigt at følge proceduren, hvis første etape er at lave en returanmodning via kundekontoen.
    - Din retur behandles i løbet af 7 til 10 hverdage.
    Fandt du et svar på dit spørgsmål?

    Hvem betaler returportoen?

    Nedenstående information gælder for alle varer købt hos Spartoo undtagen produkter markeret "partnerprodukt"
    "Partnerprodukterne" har særlige betingelser for levering og retur (betingelserne er angivet på hvert enkelt produkt).
    • Det er gratis at returnere via Postnord fra Danmark med Spartoo.dk's returlabel
    • Ved returnering af varer fra Grønland og Færøerne skal du anvende Spartoo.dk's returlabel, men betaler selv portoen
    • SPARTOO.DK dækker ikke udgifter forbundet med varereturnering, der er sendt på anden vis.
    Fandt du et svar på dit spørgsmål?

    Hvordan kan jeg sende en vare retur?

    Vil du sende en vare retur? Det er hurtigt, enkelt og gratis!

    Log ind på din kundekonto og udfyld returanmodningen

    Print den returlabel vi sender pr. e-mail

    Pak returvaren og sæt returlabelen på pakken

    Aflever pakken på posthuset

    Afhængigt af dit valg laver vi en ombytning eller en refundering!

    *Denne procedure gælder for Danmark, hvis du bor i et andet land, skal du logge ind på din kundekonto og følge proceduren der.
    Alle varer købt hos SPARTOO.DK kan byttes eller returneres mod refundering.
    Fristen for returnering af en vare eller fortryde sit køb er på 30 dage løbende fra den dato varen/varerne blev leveret.
    Returnering af varer skal obligatorisk udføres efter følgende regler, alt efter produkttypen :

    1. Retur procedure for Spartoo produkter
    Etape 1 : Kundekonto
    Log ind på din kundekonto Spartoo.dk med din e-mailadresse og din adgangskode og gå til menuen Mine varereturneringer og udfyld returformularen.

    Etape 2 : Modtagelse af returetikette
    Efter første trin vil du modtage et link til en returetikette pr. e-mail, som du skal printe ud.


    Etape 3 : Aflever pakken på posthuset/ i en postbutik
    Aflever pakken på posthuset/ i postbutikken/pakkeboksen.
    Portoen er betalt med den forudbetalte label (undtagen Grønland og Færøerne hvor kunden selv står for fragtomkostningerne). Husk at få en kvittering hvis det er muligt.

    2. Returprocedure for partnerprodukter
    Det er muligt at returnere varer solgt og leveret af en af vores partnere med det forbehold at overholde tidsfristen for returneringer. Denne er beskrevet i betingelserne som du finder under produktbeskrivelsen på hjemmesiden.
    Etape 1 : Kundekonto
    Log ind på din kundekonto Spartoo.dk med din e-mailadresse og din adgangskode og gå til menuen Mine varereturneringer og udfyld returformularen .

    Etape 2 : Modtagelse af adresselabel
    Du vil modtage en e-mail med oplysninger om modtager-adressen til returpakken samt en returreference, som du enten printer ud eller skriver på et stykke papir og lægger i pakken.


    Etape 3 : Aflever pakken på posthuset
    Aflever pakken på posthuset eller hos en selvvalgt transportør.
    Husk at gemme en kvittering som bevis på forsendelsen.
    Fandt du et svar på dit spørgsmål?

    Hvad er et partnerprodukt?

    Et partnerprodukt er en vare, der sælges af en professionel forhandler via spartoo.dks hjemmeside. Alle forhandlere er kvalificerede og omhyggeligt udvalgt af Spartoo for deres kvalitet af varer og services. Du betaler via Spartoo's sikre betalingssystem, når du gennemfører dit køb.

    Produkterne er mærket med "Partnerprodukt" på produktsiden.

    Du kan finde oplysninger om forhandleren og dennes leverings- og returbetingelser via links på produktsiden.
    Fandt du et svar på dit spørgsmål?

    Hvad er betingelserne for betaling, levering og returnering af partnerprodukter?

    Betaling
    Du kan betale med kreditkort eller Paypal. Betalingsmetoderne er sikrede og administrerede af Spartoo. Når du køber et partnerprodukt bliver dine betalingsoplysninger aldrig videregivet til forhandleren. Du kan ikke betale med Klarna-faktura.

    Levering og retur
    Betingelserne for levering og retur er angivet på produktsiden. Hvis du ønsker yderligere information, kan du på produktsiden klikke på et link til leverings- og returbetingelserne.

    Vi bestræber os på at finde samarbejdspartnere, der tilbyder samme services med hensyn til gratis fragt og retur som Spartoo. Det er dog samarbejdspartneren, der fastsætter priser for levering, og som bestemmer om retur er gratis eller ej.

    Fandt du et svar på dit spørgsmål?

    Hvordan bliver et partnerprodukt leveret?

    Når du har bestilt hos Spartoo.dk, sender samarbejdspartneren produktet inden for 48 timer.

    Når din bestilling er sendt, modtager du en e-mail med navnet på den virksomhed, der står for levering samt et trackingnummer. Du kan følge pakken på transportørens hjemmeside.

    Fandt du et svar på dit spørgsmål?

    Hvordan kan jeg returnere et partnerprodukt?

    Du kan returnere et partnerprodukt inden for den angivne frist. Du finder fristen for retur i returbetingelserne på produktsiden.

    Du kan lave en returanmodning ved at logge ind på din kundekonto på spartoo.dk under rubrikken Mine varereturneringer.

    Du skal betale returportoen for partnerprodukter. Du modtager en e-mail med en returadresse, som du skal sende produktet til samt en returkode, som du skal skrive på en seddel og lægge i returpakken.

    Når varen er kommet retur, godkender samarbejdspartneren din refundering, og Spartoo refunderer varens pris.
    Fandt du et svar på dit spørgsmål?

    Prøv Spartoos app...
    Klik her

    Vind 750 kr. ved at tilmelde dig vores panel

    Følg os på

    Trustpilot Trustpilot Score
    Trustscore : 4 | 7 100+ kundeanmeldelser
    Copyright © 2006 - 2024